Sporeste-ti reputatia cu un bounce rate scazut prin ZeroBounce

Campaniile de email marketing pot fi dificile pentru orice brand, mai ales daca ne referim la rata de deliverabilitate a emailurilor. Aceasta este cea mai importanta parte a unei campanii de email marketing reusite – actualii si potentialii tai clienti sa primeasca emailul in inbox.

Potrivit Radicati Group Inc., peste 100 miliarde de emailuri sunt trimise si primite in fiecare zi. Insa, datorita ratei de expediere scazute, 70% din aceste emailuri nu ajung in inbox-ul clientilor. Asadar, rata bounce rate-ului poate dauna brandului tau, cauzand daune nenumarate, de la faliment pana la posibilitatea ca multi dintre clientii tai sa nu primeasca informatii importante.

Odata ce ai apasat “send”, emailul tau trebuie sa treaca prin nenumarate puncte de control care au rolul de a filtra spamurile. Oricare dintre aceste puncte poate impiedica livrarea emailului. Rata de deliverabilitate nu este o provocare doar pentru tine, ci si pentru companiile de hosting. Eliminarea emailurilor invalide constituie o parte extrem de importanta pentru un bounce rate cat mai scazut si poate, de asemenea, spori deliverabilitate in general (hosting si ESP-uri).

UKWSD a decis sa colaboreze cu ZeroBounce* pentru a valida liste de emailuri, spori rata de deliverabilitate, pentru ca tu sa iti poti imbunatati reputatia brandului.

ZeroBounce valideaza emailuri prin:

● Detectare email bounce – elimina emailuri invalide din lista ta pentru a preveni ca acestea sa fie respinse

● Detectare abuz de email si spam trap – elimina parti daunatoare din emailuri

● Anexare date email ‐ adauga date care lipsesc ca nume si prenume, sex, locatie, oras, stat/regiune si tara atunci cand IP-ul este furnizat.

*ZeroBounce colaboreaza cu ESP-uri si ISP-uri pentru a oferi o experienta inedita, reusind sa trimita emailul prin toate punctele de control pentru ca acesta sa ajunga in inboxul clientului. Astfel, media de deliverabilitate poate creste cu 85%
(valabila pentru orice industrie), optimizand bounce rate-ul, ceea ce va duce la cresterea numarului de clienti si a performantelor business-ului tau.