M247 isi extinde reteaua globala si in Singapore

M247 si Metronet (UK) (“Grupul”), doi dintre furnizorii cei mai importanti de servicii de conectivitate si infrastructura de internet din Europa care si-au unit fortele anul trecut, au devenit de curand M247. Decizia aceasta consolideaza angajamentul intregului grup de a furniza o retea de ultima generatie in Marea Britanie, Europa, dar si la nivel international.

Un prim pas in aceasta directie a fost deja facut odata cu extinderea retelei M247 si in Singapore. Grupul intentioneaza astfel sa isi continue expansiunea oferind servicii de conectivitate fara precedent alaturi de o infrastructura stabila care sa asigure eficienta si performanta de care companiile din Romania, Marea Britanie si alte tari, au nevoie.

M247 ofera nu numai una dintre cele mai rapide conexiuni la Internet de pe piata, dar si o flexibilitate sporita de-a lungul intregii retele globale, care este conectata direct la 18 puncte de Internet Exchange, inclusiv Bucuresti, New York, Londra, Amsterdam, Frankfurt, iar de acum, si Singapore. De asemenea, compania detine cele mai ecologice Data Centere din Romania, avand acreditare ISO si 1.18 PUE.

Pe langa conectivitate fara precedent, ultra-performanta, M247 ofera si solutii stabile de hosting si securitate la cel mai inalt nivel, fiind un furnizor international complet de servicii de conectivitate si infrastructura de internet. Printre cei care au ales deja M247 se numara atat organizatii de renume mondial, IMM-uri si startup-uri, cat si institutii publice.

Lee Perkins, CEO M247, a afirmat ca “aici, la M247, credem ca organizatiile care beneficiaza de solutii de connectivitate si infrastructura de internet avansate se diferentiaza prin performanta si eficienta, iar noua viziune reflecta capacitatea noastra de a sprijini clientii in orice moment, pentru ca business-ul lor sa creasca odata cu noi, 24/7.”

Paul Pintilescu, Director European M247, a afirmat ca “M247 ofera solutii la un nivel nemaintalnit nu doar pe piata din Romania, dar si din Europa. De acum, suntem mai multi, prin urmare si mai eficienti, ceea ce inseamna ca putem asigura un suport la un nivel cu totul superior, 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. Intr-un timp relativ scurt, am devenit lideri in Romania si intentionam ca de acum inainte sa aratam ca suntem de neinlocuit si pe piata de telecomunicatii din Europa.”